Təlimin formatı
İştirakçı
10nəfər
Toplam təlim
32saat
Həftədə
2təlim olmaqla
Təlimin qiyməti
400azn (aylıq)
Təlimçiləriniz
Təlimin mövzuları
1. Təməl |
|
---|---|
Mətn yazarlığı nədir? | ![]() |
Ona tələb varmı ? | ![]() |
Kopiraytinqin imkanları | ![]() |
Müasir tendensiyalar | ![]() |
Mətn yazarları nədən çəkinirlər və bunladan necə qurtulmalı? | ![]() |
Yazar və zaman | ![]() |
Yazarların düçüncə tərzi. | ![]() |
Onlara nə mane ola bilir? | ![]() |
Mətnlərin memarlığı. | ![]() |
Klassik və modern mətnlər. | ![]() |
Nəyə üstünlük veririk? | ![]() |
Mətnin parametrləri. | ![]() |
Yoxlama mexanizmləri. | ![]() |
Sakit tələ qururuq-oxucu necə düşünür? | ![]() |
Oxuma şəraitləri və yaddaqalma ehtimalları. | ![]() |
EV TAPŞIRIĞININ TƏHLİLİ. | ![]() |
2. İnfostil. Yazırıq. Pozuruq. İxtisar edirik. |
|
---|---|
İnfostil nə deməkdir | ![]() |
İnfostilin vəzifələri nədir və onların həlli yolları | ![]() |
Qısa, predmetli və lakonik təhkiyə tərzi. | ![]() |
Qaydalar və fəndlər. | ![]() |
Biz janqlyor deyilik, amma söz seçimi bizlikdir. | ![]() |
İnfostildə mətn yazmaq-öncə praktika vacibdir. | ![]() |
EV TAPŞIRIĞININ TƏHLİLİ. | ![]() |
3. Müəllif stili |
|
---|---|
Öz stilin nə deməkdir | ![]() |
Stil necə formalaşır | ![]() |
Məşhurlar necə yazırdılar | ![]() |
Məşhurlar kimi və onlardan da yaxşı yazmaq olarmı | ![]() |
Məşhur olmaq zəruridirmi | ![]() |
EV TAPŞIRIĞI. | ![]() |
4. Satan mətnlər |
|
---|---|
Satan mətnlər nə satır | ![]() |
Satan mətnlər fəndləri | ![]() |
Satan lendinqlər necə yazılır | ![]() |
Satan reklam mətnləri necə yazılır | ![]() |
EV TAPŞIRIĞI. Səhvlər üzərində işləyirik. | ![]() |
5. Hekayə |
|
---|---|
Hər kəs hekayə istəyir | ![]() |
Uşaqlıdan nağılla böyüyürük | ![]() |
Həyat özü bir nağıldır | ![]() |
Güclü hekayənin sirləri | ![]() |
Stroitellinq nədir və kimə lazımdır | ![]() |
Tarixçə maraqlıdırsa, satacaq | ![]() |
EV TAPŞIRIĞI | ![]() |
6. Advermə |
|
---|---|
Advermə-neyminq nədir | ![]() |
Onun müasir dövrdə zəruriliyi | ![]() |
Brand və ticarət nişanı kimi formalaşma | ![]() |
Adın verilməsi üçün brif alınması | ![]() |
Rebrifin təsdiq olunması nəyə görə önəmlidir | ![]() |
Adın variantlarının hazırlanmasının önəmli alətləri | ![]() |
Adın təqdimata hazırlanması | ![]() |
Adın təqdimatı metodikası | ![]() |
Adın arqumentləşdirilməsi | ![]() |
Adın dilin tələblərinə tam uyğun olması | ![]() |
Adın qəbulu və vizuallaşdırılması | ![]() |
Adın kommunikasiyası | ![]() |
7. Sloqanlar |
|
---|---|
Sloqan nədir | ![]() |
Sloqanın tarixi | ![]() |
Sloqanın özəlliklər | ![]() |
Sloqanın funksiyaları | ![]() |
Sloqanın yaranma texnologiyası | ![]() |
Sloqanın variantlarının hazırlanması | ![]() |
Sloqanın təqdimatının hazırlanması | ![]() |
Sloqanın sifarişçiyə təqdim olunması | ![]() |
Sloqanın fokus qrupa təqdiminin zəruriliyi | ![]() |
Sloqanın qəbul edilməsi | ![]() |
Təsdiq olunmuş sloqanın kommunikasiyası | ![]() |
8. Mətn yazarlığı və SEO |
|
---|---|
Kopirayterlər SEO haqda nələri bilməlidirlər | ![]() |
Açar sözləri neşə tapırıq | ![]() |
Açar sözləri mətnlərə necə daxil edirik | ![]() |
Mətnin populyarlığının açarı | ![]() |
9. Sosial şəbəkə üçün kontent |
|
---|---|
Tone of voice nədir və bunun HƏDƏF KÜTLƏYƏ ilə nə əlaqəsi var, | ![]() |
Facebook-da və İnstaqramda mətnlər. Ümumi və fərqli çhətlər. | ![]() |
Niyə yazmalıyıq-bildik. Bəs necə yazmalıyıq | ![]() |
Mətn memarlığı. Yaxçı mətnin kərpicləri. | ![]() |
Sosial şəbəkə üçün fəndlər axtarışı. Nədən SMM-çi infokurator və jurnalisdir | ![]() |
EV TAPŞIRIĞI | ![]() |
10. Mətn yazarlığı ilə necə çörək qazanılır |
|
---|---|
Kopirayterin gəlir mənbəyi. | ![]() |
Spoyler mətnlər. | ![]() |
İşimizin qiymətləri. | ![]() |
Sifarişçi tipləri | ![]() |
Mətni necə baha satmalı | ![]() |
Ev tapşırığı –qələmimi mənə sat | ![]() |
11. TV ssenarilər |
|
---|---|
TV ssenarilərinin evolyusiyası | ![]() |
TVC –nin rolu | ![]() |
TVC-nin özəllikləri | ![]() |
TVC-nin mövzular üzrə yazılması üçün tələblər | ![]() |
Hekəyə lövhələrinin zəruriliyi | ![]() |
Müştəriyə təqdimat | ![]() |
Kastinq | ![]() |
Prodakşn | ![]() |
Montaj və səsləndirmə | ![]() |
Sifarişçiyə təqdimat | ![]() |
Media özəlliyi | ![]() |
12. Radiossenarilər |
|
---|---|
Radio ssenarilərinin evolyusiyası | ![]() |
Radio ssenarilərinin rolu | ![]() |
Radio ssenarilərinin özəllikləri | ![]() |
Radio ssenarilərinin mövzular üzrə yazılması üçün tələblər | ![]() |
Səsləndirmənin özəllikləri və müsiqi | ![]() |
Müştəriyə təqdimat | ![]() |
Kastinq | ![]() |
Prodakşn | ![]() |
Montaj və səsləndirmə | ![]() |
Sifarişçiyə təqdimat | ![]() |
Media özəlliyi | ![]() |
13. Jinql mətnləri |
|
---|---|
Jenql qısa mahnıdır | ![]() |
Jenql mətnlərinin özəllikləri | ![]() |
Jenqlə göztərilən tələblər | ![]() |
Yaradıcılıq və satış mesajları arasında balansın gözlənolməsinin özəlliyi | ![]() |
14. Özəlliklər |
|
---|---|
Portfolio tərtib etmək. | ![]() |
Sifarişçiyə özünü təqdim. | ![]() |
İçraçı ilə sifarişçi arasında münasibətlərdə öz yerimiz dəqiq mqəyyən edirik. | ![]() |
Kommunikasiya kanalları-məlumat zəngdən effektivdir. | ![]() |
İdeal texniki tapşırıq-brif. | ![]() |
Sifarişçidən nələri tələb etməliyik | ![]() |
Razılaşma məqamlarə-sağlam düşüncə ilə yaradıcılıq arasında necə körpü salmalı. | ![]() |
EV TAPŞIRIĞININ Təhlili. | ![]() |
Yekunlar. Hamınıza afərin deyirik. | ![]() |