Marketinq Mütəxəssisi Təlimi | M1

  • Home
  • Marketinq Mütəxəssisi Təlimi | M1

M1 Marketinq təlimi nədir və kimlər üçündür?

 M1 marketinq səviyyə proqramının şərti adıdır. 2024-cü ildən başlayaraq 6 aylıq ənənəvi marketinq təlimi proqramı M1 və M2 olaraq 2 səviyyəli təlim proqramına bölünmüşdür. M1 Marketinq təlim proqramında aşağıdakı şəxslər iştirak edə bilər:

  • Sıfırdan Marketinqi öyrənmək istəyənlər
  • Marketinqi ixtisas olaraq seçən tələbələr
  • Marketinqə sistemli giriş etmək istəyən mütəxəssislər
  • M2 proqramına keçid etmək istəyən istənilən şəxslər     

M1 təlim proqramı mənə necə faydalı ola bilər?

 Marketinq sahəsini seçənlər bu təlim proqramı məhz Sizin üçündür. M1 proqramı yerli və beynəlxalq təcrübəni, tələbləri özündə ehtiva etməklə, Sizə marketinq mütəxəssisi olmağa gedən yolda çıraq olacaq. Bu proqram Sizə fərqli baxış bucağı, təcrübi bacarıqlar və biliklərinizin sistemli tətbiqində fayda qazandıracaq. Dərslər beynəlxalq sertifikatlı və həm yerli, həm də qlobal brendlərlə uzun illik iş təcrübəsinə malik təlimçilərimiz tərəfindən keçirilir. 

Təlim haqqında

 Üç aylıq təlim proqramı üzrə həftədə iki dəfə keçirilən dərslər, həm nəzəri marketinq bilikləri, həm də marketinq alətlərinin praktiki tətbiq edilməsi bacarıqlarını əhatə edir. Aşağıdakı proqramda adları sadalanan mövzuları əhatə edən təlim zamanı hər mövzunun sonunda iştirakçılar imtahan edilir və qiymətləndirmə əsasında növbəti aya qədəm qoyurlar. Təlimin sonunda iştirakçılar sertifikatla və şəxsi performans nəticələri göstərilən tövsiyyə məktubu ilə təmin olunurlar.

Təlimin müddəti

  M1 Marketinq mütəxəssisi təlimləri 3 dərs ayı keçirilir. Dərs ayı isə hər dərs 2 saat olmaqla 8 dərsi (cəmi 16 saat) əhatə edir. 

Təlimin formatı

İştirakçı
10

nəfər

Toplam təlim
48

saat

Həftədə
2

təlim olmaqla

Təlimin qiyməti
250

azn (aylıq)

Təlimçiləriniz

Əli Bədəlov

Əli Bədəlov

Marketinq üzrə Təlimçiniz Ətraflı
Anar İbrahimov

Anar İbrahimov

Araşdırma üzrə Təlimçiniz Ətraflı
Şəbnəm Hümbətova

Şəbnəm Hümbətova

Marketinq üzrə təlimçiniz Ətraflı
Bəylər Əlizadə

Bəylər Əlizadə

Marketinq üzrə təlimçiniz Ətraflı

Təlimin mövzuları

Marketinqə giriş  

1-ci ay  
1. Marketinq nədir və nə üçün vacibdir?  
2. Marketinqin tarixi və təkamülü  
3. Fundamental Marketinq konsepsiyaları  
4. Marketinqdə əsas anlayışlar (istək, ehtiyac, tələb, tələbat, bazar tələbi və s.)  
5. Marketinq funksiyaları   
6. Dəyər, onun yaradılması və müştəriyə çatdırılması  
7. Missiya, şüar və dəyərlər  
8. "Ashridge" və "Derek Abell" missiya modeli  
9. Mikro və makro mühit  
10. İqtisadi, siyasi, hüquqi, texnoloji, təbii mühitlər. PEST təhlili  
11. SWOT təhlili və TOWS strategiyaları  
12. Rəqabət, rəqiblərin növləri  
13. Bazarın rəqabət strukturu  
14. Rəqabətin təhlili və Bençmarkinq  
15. Müştəri. Dəyər, razılıq və loyallıq  
16. Alış prosesi və alıcı davranışı  
     

 

2. Marketinq araşdırmaları və hədəf bazarın müəyyən edilməsi

2-ci ay  
1. Araşdırma və onun məqsədləri, marketinqdə rolu  
2. Bazar araşdırmalarının növü və onun seçilməsi  
3. Masaüstü və sahə araşdırması  
4. Kəmiyyət araşdırmaları və onun növləri  
5. Kəmiyyət araşdırmalarında istifadə edilən metodologiyalar  
6. Kəmiyyət araşdırmasının keçirilmə etapları  
7. Keyfiyyət araşdırmalarının növü (fokus qrup, dərinləşdirilmiş intervülar)  
8. Seqmentləşdirmə və strategiyalar  
9. Hədəfləmə və mövqeləndirmə  
10. Marketinqdə inkişaf strategiyaları. ANSOFF  
     

 

3. Məhsul, Qiymət, Promoşn, Məkan. Rəqəmsal və ənənəvi marketinq.

3-cü ay  
1. Məhsul, onun növləri. Geniş istehlak və istehsal təyinatlı məhsullar  
2. Məhsul yaratma və modifikasiya  
3. Promotion - Reklam / PR. Reklam brifi  
4. Marketinq mütəxəssisi üçün təqdimat bacarıqları  
5. Qiymət və xərcin strukturu, qiymət strategiyaları  
6. Məkan - kanal növləri və idarəedilməsi  
7. Rəqəmsal marketinqə giriş  
8. Ənənəvi və rəqəmsal marketinq metrikləri  
9. Marketinq hesabatları