Sosial Media Marketinqi | DM1

  • Home
  • Sosial Media Marketinqi | DM1

Təlimdə nələri öyrənəcəm?

Sosial Media Marketinq bilikləri, bacarıqları və alətləri haqqında müfəssəl proqramla (aşağıda) qarşınızdayıq. Sosial Media Marketinqə praktiki yanaşmanın incəliklərini peşəkarlardan dinləmək və trendlərdən geri qalmamaq üçün, praktiki Sosial Media Marketinq təlimlərimizə qoşulun. 

Dərslər beynəlxalq sertifikatlı və həm yerli, həm də qlobal brendlərlə uzun illik iş təcrübəsinə malik təlimçilərimiz tərəfindən keçirilir. Təlimlərə həm fərdi qaydada, həm də korporativ qruplar şəklində qoşulmaq mümkündür. Təlimi uğurla başa vuran dinləyicilər isə şirkətlərə tövsiyə edilmək imkanı qazanacaqlar.

Təlim haqqında

2 aylıq (16 dərs, 32 saat) təlim proqramı üzrə həftədə iki dəfə keçirilən dərslər, sosial media marketinq alətlərinin praktiki tətbiq edilməsi bacarıqlarını əhatə edir. Təlim müddətində hər mövzunun sonunda iştirakçılar imtahan edilir və qiymətləndirmə əsasında növbəti mövzuya keçirlər. Təlimin sonunda iştirakçılara sertifikatlar və performans qiymətləri göstərilən tövsiyyə məktubları təqdim edilir.

Təlimin müddəti

 Təlim 2 aylıq (16 dərs, 32 saat) proqram üzrə keçirilir.

Təlimin formatı

İştirakçı
10

nəfər

Toplam təlim
32

saat

Həftədə
2

təlim olmaqla

Təlimin qiyməti
300

azn (aylıq)

Təlimçiləriniz

Rəfi Əsgərli

Rəfi Əsgərli

Rəqəmsal Marketinq üzrə təlimçiniz Ətraflı
Nadir Ağabəyov

Nadir Ağabəyov

Rəqəmsal Marketinq üzrə təlimçiniz Ətraflı
Sənanə Əskərova

Sənanə Əskərova

Rəqəmsal Marketinq üzrə təlimçiniz Ətraflı

Təlimin mövzuları

1. Sosial Media Marketinqi və kontent

2 ay
1. Sosial Media Marketinqi nədir və hansı üstünlükləri var?
2. Kontent marketinq nədir? Marketinqdə kontentin əhəmiyyəti.
3. Məzmun hazırlama, kopiraytinq və kreativ
4. Audio, video, dizayn maketlərinin hazırlanmasının əsas qaydaları
   

 

2. Sosial Media platformaları və mediaplanlama

 
1. Facebook
2. İnstagram
3. Linkedin
4. TikTok
5. X (Twitter)
6. Sosial Media Marketinqində hədəflər və mediaplanlama
7. İnfluencer marketinq

 

3. Sosial Media Marketinqində (SMM) reklam və optimallaşdırma

 
1. "Meta Business" və "Meta Ads Manager" hesab yaradılması, ilkin tanışlıq və düzgün istifadə qaydaları
2. Texniki Sosial media – Reklam hesabı, Biznes Account bloka düşməməsi üçün gərəkli ediləcəklər, bloka düşmüş profil, facebook, Instagram səhifələrinin açılması
3. Reklam kampaniyalarının yaradılması, Detallı targeting, Büdcə optimizasiyası
4. Reklam kampaniyalarının effektivliyinin ROAS, ROİ və digər keyslərlə ölçülməsi və optimallaşdırılması
5. CPC, CPM, CPA, CTR və digər nəticə ölçmə vasitələrinin düzgün yaradılması
6. Meta Pixel yaradılması və onun sayta yerləşdirilməsi, Reklamlarda datalardan istifadə, Online və Offline Event, Custom Conversion yaradılması
7. A/B test, Rəqəmsal Marketinq metrikləri və ölçmə
8. Sosial Media Marketinq kampaniyalarının optimallaşdırılması
   

 

 

 

//