Marketinq Meneceri Təlimi | M2

  • Home
  • Marketinq Meneceri Təlimi | M2

M2 Marketinq təlimi nədir və kimlər üçündür?

 M2 marketinq səviyyə proqramının şərti adıdır. 2024-cü ildən başlayaraq 6 aylıq ənənəvi marketinq təlimi proqramı 2 səviyyəli təlim proqramına M1 və M2 olaraq bölünmüşdür. M2 Marketinq təlim proqramında aşağıdakı şəxslər iştirak edə bilər.

  • M1 səviyyəsini bitirən MarLab məzunları
  • Marketinq mütəxəsisi / meneceri olaraq minimum 1 il iş təcrübəsi olanlar
  • M1 səviyyə imtahanını uğurla keçən istənilən şəxslər    

M2 təlim proqramı mənə necə faydalı ola bilər?

 Marketinq sahəsində karyerasını düşünənlər bu təlim proqramı məhz Sizin üçündür. M2 proqramı yerli və beynəlxalq təcrübəni, tələbləri özündə ehtiva etməklə Sizə marketinq rəhbəri olmağa gedən yolda çıraq olacaq. Bu proqram Sizə fərqli baxış bucağı, təcrübi bacarıqlar və biliklərinizin sistemli tətbiqində fayda qazandıracaq. Dərslər beynəlxalq sertifikatlı və həm yerli, həm də qlobal brendlərlə uzun illik iş təcrübəsinə malik təlimçilərimiz tərəfindən keçirilir. 

Təlim haqqında

 Üç aylıq təlim proqramı üzrə həftədə iki dəfə keçirilən dərslər, həm nəzəri marketinq bilikləri, həm də marketinq alətlərinin praktiki tətbiq edilməsi bacarıqlarını əhatə edir. Aşağıdakı proqramda adları sadalanan mövzuları əhatə edən təlim zamanı hər mövzunun sonunda iştirakçılar imtahan edilir və qiymətləndirmə əsasında növbəti aya qədəm qoyurlar. Təlimin sonunda iştirakçılar sertifikatla və şəxsi performans nəticələri göstərilən tövsiyyə məktubu ilə təmin olunurlar.

Təlimin müddəti

 M2 Marketinq meneceri təlimləri 3 dərs ayı keçirilir. Dərs ayı isə hər dərs 2 saat olmaqla 8 dərsi (cəmi 16 saat) əhatə edir. 

Təlimin formatı

İştirakçı
10

nəfər

Toplam təlim
48

saat

Həftədə
2

təlim olmaqla

Təlimin qiyməti
350

azn (aylıq)

Təlimçiləriniz

Əli Bədəlov

Əli Bədəlov

Marketinq üzrə Təlimçiniz Ətraflı
Seymur M.Quliyev

Seymur M.Quliyev

Marketinq üzrə Təlimçiniz Ətraflı
Tural Abbaslı

Tural Abbaslı

Reklam və PR üzrə Təlimçiniz Ətraflı
Anar İbrahimov

Anar İbrahimov

Araşdırma üzrə Təlimçiniz Ətraflı
Kənan Qarayev

Kənan Qarayev

Data və Biznes Statistikası üzrə Təlimçiniz Ətraflı

Təlimin mövzuları

Şirkətdə marketinqin təşkili, şirkət və müştəri təhlilləri, B2B marketinq  

1-ci ay  
1. Şirkət struktur növləri və Marketinqdə struktur yanaşmaları  
2. Strateji biznes vahidləri və biznes proses  
3. Marketinqin digər biznes vahidləri ilə qarşılıqlı fəaliyyəti  
4. Şirkət fəaliyyətinin analizi. Maliyyə göstəriciləri  
5. Gəlir, xərclərin təsnifatı, maya dəyəri   
6. Şirkət fəaliyyətinin analizi. Qeyri-maliyyə göstəriciləri  
7. Maya dəyərinin hesablanması. FİFO, LİFO və Orta dəyər metodu  
8. İstehsal sahəsində maya dəyərinin hesablanması  
9. Startapın dəyərləndirilməsi. "Scorecard Bill Payne" metodu  
10. Maslounun ehtiyac ierarxiyası  
11. Müştərilərin loyallıq üzrə klasifikasiyası, müqayisəsi və loyallıq indeksi  
12. Müştərinin həyat dövrü dəyəri  
13. Müştəri bazasının çeşidlənməsi və retensiyanın hesablanması  
14. Müştərinin dəyər mənimsəmə indeksi və RFM təhlil  
15. Müştəri razılığı indeksi və NPS  
16. Maya dəyərinin hesablanması. FİFO, LİFO və Orta dəyər metodu  
17. Alıcı psixologiyası və neyromarketinq  
18. B2B bazarın xüsusiyyətləri, şirkət bazarında alıcı və alış prosesi  

 

2. Bazarın təhlili, seqmentasiyası və DATA əsaslı marketinq

2-ci ay  
1. Bazarda rəqabət. Porterin 5 güc modeli  
2. Rəqabət mövqeyi indeksi  
3. Rəqabət strategiyaları  
4. Bazar strategiyasının seçilməsi. SPACE analiz  
5. Bazarın cəlbedicilik indeksi  
6. Marketinq İnformasiya Sistemləri  
7. Marketinq araşdırlmalarında brifin hazırlanması  
8. Qaydın hazırlanması, rekrut  
9. Araşdırmanın keçirilməsi və standartlar  
10. Hesabata olan tələblər  
11. UX araşdırması  
12. DATA, DATA baza anlayışı və məqsədi, DATA növləri  
13. Baza statistik konseptlər (samplinq, populyasiya)  
14. Reqresiya və koreliasiya  
15. Marketinqdə ehtimal  
16. Seqmentasiya. K-mean üsulu ilə klasterizasiya  
17. Seqmentasiya. WARD üsulu ilə klasterizasiya  
18. Marketinqdə proqnozlaşdırma  
19. DATA əsaslı Marketinq  
20. Kommunikasiya büdcəsinin optimal bölünməsi  
21. CRM  
     
     

 

3. Strateji və taktiki marketinqin idarəedilməsi

3-cü ay  
1. Marketing strategiya prosesi  
2. Marketinq plan və marketinq strategiya  
3. BCG matriks strategiyaları  
4. Məhsulun həyat tsikli və MHT üzrə müştəri növləri  
5. Məhsulun həyat tsikli üzrə marketinq addımları  
6. Yeni məhsul yaratmada PL təhlili  
7. Məhsul portfelinin təhlil modelləri. ABC analiz, xyz təhlilləri  
8. Məhsul bandlları (bağları) və yanaşmalar  
9. Qiymət elastikliyi  
9. Zərərsizlik nöqtəsinin hesablanması  
10. Reklam qanunvericiliyi (haqsız reklam, qadağalar, icazələr və s.)  
11. Reklamın hissələri (vizual və mətn). Kreativ  
12. AIDA və NAIDAS modelləri  
13. İstehlakçının şüuruna təsir. Reklamlarda simvollardan istifadə, semiotika  
14. Reklamlarda məşhur simalardan istifadə  
15. Neyminq  
16. Pull və push kommunikasiya strategiyaları  
17. Sosial reklam (KSM və dövlət tərəfindən hazırlanan sosial reklamlar)  
18. TV reklam və sosial çarxların , radiospotların, habelə kontent videolarının ssenari texnikaları  
19. Viral reklam  
20. Guerilla marketinq  
21. Reklamın elastikliyi  
22. Media seçimi problemi. Mediaplanlama  
23. Birbaşa marketinq, fərdi satış və satışın stimullaşdırılması  
24. Reklam büdcəsi və yanaşmalar  
25. Satış kanalı arxitekturasının yaradılması  
26. Satış kanal şəbəkəsinin idarəedilməsi  
27. Merçendayzinq  
28. Marketinq büdcəsi və yanaşmalar