Rəhbərlər üçün Marketinq | M3

  • Home
  • Rəhbərlər üçün Marketinq | M3

Təlimdə nələri öyrənəcəm?

Rəhbərlər üçün Marketinq təlimi şirkətlərdə çalışan marketinq şöbə müdirləri, departament rəhbərləri və ya rəhbər olmaq istəyən marketinq mütəxəssislərinin təkmilləşdirilməsi məqsədilə yaradılıb. Təlim proqramı marketinq rəhbərinin təməl işgüzar bacarıqlarını, biznes mühitində qarşılıqlı əlaqələrin idarəedilməsini, marketinqdə planalama və büdcələrin müəyyən edilməsi, marketinq planın hazırlanması və marketinq fəaliyyətinin monitorinqi yanaşmaları kimi bilik və bacarıqlarını inkişaf etdirməyə kömək edəcək.

Dərslər MarLab MMC-nin təsisçisi və direktoru Əli Bədəlov tərəfindən tədris edilir. 

Təlim haqqında

3 ayı (48 saat) əhatə edəcək təlim proqramı nəzəri biliklərlə yanaşı, hər bir iştirakçıya fərdi praktiki tapşırıqları da təmin edəcək. Təlimin birinci ayı "İşgüzar bacarıqlar" modulunu, qalan iki ayı isə Marketinq planın hazırlanması və fəaliyyətin monitorinqi modulunu əhatə edir. Təlimin sonunda iştirakçılar sertifikatla və şəxsi performans göstəricilərinin qeyd olunduğu tövsiyyə məktubları ilə təmin olunurlar.

Təlimin müddəti

Təlim 3 aylıq proqram əsasında keçirilir.

Təlimin formatı

İştirakçı
6

nəfər

Toplam təlim
48

saat

Həftədə
2

təlim olmaqla

Təlimin qiyməti
500

azn (aylıq)

Təlimçiləriniz

Əli Bədəlov

Əli Bədəlov

Marketinq üzrə Təlimçiniz Ətraflı

Təlimin mövzuları

1.  İşgüzar bacarıqlar

 
1. Marketinq rəhbərinə əsas tələblər
2. İşə götürmə: namizədlərin seçilməsi, müsahibə bacarıqları
3. İşdə rutinin idarəedilməsi və sistemli yanaşma
4. Şirkətdaxili ünsiyyət, komanda ilə ünsiyyət və konfliktlərin idarəedilməsi
5. Şirkətdaxili funksiyalar ilə əməkdaşlıq istiqamətləri
6. Marketinq layihələrinin idarəedilməsi və roadmap
7. Marketinq rəhbərinin şəxsi inkişafı istiqamətləri (check-up)
8. Şəxsi brendinq və təqdimat bacarıqları

 

2.  Marketinq planın hazırlanması

 
1. Şirkət strategiyası və hədəflər
2. Situasiya təhlili, Marketinq audit, SWOT
3. Fərziyyələrin qurulması
4. Marketinq məqsədlərinin/hədəflərinin təyini
5. Marketinq strategiyalarının hazırlanması
6. Hədəflər və proqnozlar
7. Marketinq əməliyyat planları
8. Marketinq strukturunun yaradılması

 

3. Marketinq fəaliyyətinin monitorinqi

 
1. Təhlil metodologiyası
2. Marketinq check-list