Marketinq Meneceri Təlimi | M2

  • Home
  • Marketinq Meneceri Təlimi | M2

M2 Marketinq təlimi nədir və kimlər üçündür?

 M2 marketinq səviyyə proqramının şərti adıdır. 2024-cü ildən başlayaraq 6 aylıq ənənəvi marketinq təlimi proqramı 2 səviyyəli təlim proqramına M1 və M2 olaraq bölünmüşdür. M2 Marketinq təlim proqramında aşağıdakı şəxslər iştirak edə bilər.

  • M1 səviyyəsini bitirən MarLab məzunları
  • Marketinq mütəxəsisi / meneceri olaraq minimum 1 il iş təcrübəsi olanlar
  • M1 səviyyə imtahanını uğurla keçən istənilən şəxslər    

M2 təlim proqramı mənə necə faydalı ola bilər?

 Marketinq sahəsində karyerasını düşünənlər bu təlim proqramı məhz Sizin üçündür. M2 proqramı yerli və beynəlxalq təcrübəni, tələbləri özündə ehtiva etməklə Sizə marketinq rəhbəri olmağa gedən yolda çıraq olacaq. Bu proqram Sizə fərqli baxış bucağı, təcrübi bacarıqlar və biliklərinizin sistemli tətbiqində fayda qazandıracaq. Dərslər beynəlxalq sertifikatlı və həm yerli, həm də qlobal brendlərlə uzun illik iş təcrübəsinə malik təlimçilərimiz tərəfindən keçirilir. 

Təlim haqqında

 Üç aylıq təlim proqramı üzrə həftədə iki dəfə keçirilən dərslər, həm nəzəri marketinq bilikləri, həm də marketinq alətlərinin praktiki tətbiq edilməsi bacarıqlarını əhatə edir. Aşağıdakı proqramda adları sadalanan mövzuları əhatə edən təlim zamanı hər mövzunun sonunda iştirakçılar imtahan edilir və qiymətləndirmə əsasında növbəti aya qədəm qoyurlar. Təlimin sonunda iştirakçılar sertifikatla və şəxsi performans nəticələri göstərilən tövsiyyə məktubu ilə təmin olunurlar.

Təlimin müddəti

 M2 Marketinq meneceri təlimləri 3 dərs ayı keçirilir. Dərs ayı isə hər dərs 2 saat olmaqla 8 dərsi (cəmi 16 saat) əhatə edir. 

Təlimin formatı

İştirakçı
10

nəfər

Toplam təlim
48

saat

Həftədə
2

təlim olmaqla

Təlimin qiyməti
350

azn (aylıq)

Təlimçiləriniz

Əli Bədəlov

Əli Bədəlov

Marketinq üzrə Təlimçiniz Ətraflı
Seymur M.Quliyev

Seymur M.Quliyev

Marketinq üzrə Təlimçiniz Ətraflı
Tural Abbaslı

Tural Abbaslı

Reklam və PR üzrə Təlimçiniz Ətraflı
Anar İbrahimov

Anar İbrahimov

Araşdırma üzrə Təlimçiniz Ətraflı
Kənan Qarayev

Kənan Qarayev

Data və Biznes Statistikası üzrə Təlimçiniz Ətraflı
Səfər Aslanov

Səfər Aslanov

Kommunikasiyalar üzrə təlimçiniz Ətraflı

Təlimin mövzuları

Şirkətdə marketinqin təşkili, şirkət və müştəri təhlilləri, B2B marketinq  

1-ci ay  
1. Şirkət struktur növləri və Marketinqdə struktur yanaşmaları  
2. Strateji biznes vahidləri və biznes proses  
3. Marketinqin digər biznes vahidləri ilə qarşılıqlı fəaliyyəti  
4. Strategiya əsaslı marketinq strukturunun qurulması. Workshop  
5. Yeni biznes üçün investisiya, gəlir, xərc, mənfəət planlaması   
6. Startapın dəyərləndirilməsi. "Scorecard Bill Payne" metodu  
7. Satınalma davranışları və Maslounun ehtiyac ierarxiyası.  
8. Müştərilərin loyallıq üzrə klasifikasiyası, müqayisəsi və loyallıq indeksi  
9. Müştərinin həyat dövrü dəyəri  
10. Müştəri bazasının çeşidlənməsi və retensiyanın hesablanması  
11. Müştərinin dəyər mənimsəmə indeksi və RFM təhlil  
12. Müştəri razılığı indeksi və NPS  
13. Alıcı psixologiyası və neyromarketinq  
14. B2B bazarın xüsusiyyətləri, şirkət bazarında alıcı və alış prosesi  
     
     
     
     

 

2. Bazarın təhlili, seqmentasiyası və DATA əsaslı marketinq

2-ci ay  
1. Bazarda rəqabət. Porterin 5 güc modeli  
2. Rəqabət mövqeyi indeksi  
3. Rəqabət strategiyaları  
4. Bazar strategiyasının seçilməsi. SPACE analiz  
5. Bazarın cəlbedicilik indeksi  
6. Marketinq İnformasiya Sistemləri  
7. Marketinq araşdırlmalarında brifin hazırlanması  
8. Qaydın hazırlanması, rekrut  
9. Araşdırmanın keçirilməsi və standartlar  
10. Hesabata olan tələblər  
11. UX araşdırması  
12. DATA, DATA baza anlayışı və məqsədi, DATA növləri  
13. Baza statistik konseptlər (samplinq, populyasiya)  
14. Reqresiya və koreliasiya  
15. Marketinqdə ehtimal  
16. Seqmentasiya. K-mean üsulu ilə klasterizasiya  
17. Seqmentasiya. WARD üsulu ilə klasterizasiya  
18. Marketinqdə proqnozlaşdırma  
19. DATA əsaslı Marketinq  
20. Kommunikasiya büdcəsinin optimal bölünməsi. Təhlil.  
21. CRM  
     
     

 

3. Strateji və taktiki marketinqin idarəedilməsi

3-cü ay  
1. Marketing plan və marketinq strategiya  
2. Strateji təhlil metodları. Strateji düşünmə.  
3. BCG matriks və məhsul strategiyaları  
4. Məhsul portfelinin təhlili. ABC və xyz təhlillər  
5. Məhsul bandlları (bağları) və yanaşmalar  
6. Qiymət və mənfəət. Mənfəət drayverləri  
7. Qiymət elastikliyi  
8. Maliyyə və qeyri-maliyyə göstəriciləri. Gəlir, xərclərin təsnifatı.  
9. Neyminq və Brend. Brend arxetipləri  
10. Statik və dinamik reklamın prinsipləri (audio, video, maket).  
11. AIDA, NAIDAS və digər kommunikasiya modelləri  
12. İstehlakçının şüuruna təsir. Reklamlarda simalardan, simvollardan istifadə, semiotika  
13. Kopiraytinq  
14. TV reklam və sosial çarxların , radiospotların, habelə kontent videolarının ssenari texnikaları  
15. Sosial reklam (KSM və dövlət tərəfindən hazırlanan sosial reklamlar)  
16. Reklam qanunvericiliyi (haqsız reklam, qadağalar, icazələr və s.)  
17. Viral reklam  
18. "Pull" və "push" kommunikasiya strategiyaları  
19. Guerilla marketinq  
20. Birbaşa marketinq, fərdi satış və satışın stimullaşdırılması  
21. Böhran kommunikasiyası  
22. Kommunikasiya menecmenti (strategiya, plan, büdcə, effektivlik).  
23. Reklamın elastikliyi  
24. Satış nöqtəsinin marketinqi  
25. Satış nöqtəsində performans effektivliyinin ölçülməsi  
26. Merçendayzinq  
27. Satış kanallarının təhlili və yanaşmalar  
28. Marketinq büdcəsi və yanaşmalar